Jednostavno si savršen ^^

06 veljača 2012

On on je jedan predivan dečko,koji me razumije i jako mi je prirastao srcu <3 ,Onaj dan kad je došao kod mene 9.11.2011 na biciklu iz Petrinje u Glinsku Poljanu skužila sam da je on drukčiji dečko ,jer to je dosta daleko a on je došao kod mene samo da me pita za vezu mislim da to ipak znači nešto malo više :) .Iskreno dok nismo bili u vezi imala sam potpuno drukčije mišeljnje o njemu,Iako se on meni sviđao imala sam jako loše mišeljenje o njemu jer sam mislila da me samo zavlači i to je to!







AL ON JE DOKAZAO DA SAM BILA U KRIVU!




1.Volim tezato što se zove David!
2.Volim te zato što mi uvijek pomaže kad kod mi to trebalo!
3.Volim te zato što me razumje!
4.Volim te zato što me uvijek želi poslušati kad imam neki problem!
5.Volim te zato što uvijek primjeti da sam tužna!
6.Volim te zato što on nikada ne če odustati dok mu ne kažem šta mi je!
7.Volim te zato što uvijek me zna nasmijati ma koliko god ja bila tužna!
8.Volim te zato što je dobar!
9.Volim te zato što je ljep!
10.Volim te zato što ima dobru frizuru!
11.Volim te zato što kad se sprema moram ga čekati pola sata!
12.Volim te zato što me usrečuje!
13.Volim te zbog toga što mi na dan sto puta kažeš da me Voliš!
14.Volim način an koji mi govoriš da me Voliš!
15.Volim kad mi sviraš na gitari!
16.Volim kad mi govoriš mila,dušo,mazo,ljubavi....!
17.Volim način na koji me gledaš!
18.Volim kad pričamo preko telefona!
19.Volim kada smo na skypu!
20.Volim kada se dopisujemo do kasno u večer (ali ja uvijek zaspim :/ )!
21.Volim te zato što češ mi sve reči vezano uz tebe u tvojo prošlosti!
22.Volim te jer s tobom mogu uvijek razgovoarati o svemu!
23.Volim kada me škakljaš po trbuhu!
24.Volim kada glumimo da sam trudnica!
25.Volim kada utonem u snove u tvom zagrljaju!
26.Volim kada se probudim u tvom zagrljaju!
27.Volim kada spavamo i guramo se u jednom krevetu!
28.Volim kada te sanjam!
29.Volim kada razmipljam o tebi,nama!
30.Volim te jer nikada nisam omala takvog dečka kraj sebe!
31.Volim te jer ne želiš da skrivamo vezu nego da bude javna!
32.Volim te jer me želiš upoznati sa svojim svim prijateljima!
33.Volim te jer me usrečuješ!
34.Volim te jer ti nije problem za mene ništa učiniti!
35.Volim te jer nikada nisi izazvao suze na moje lice nego samo osmjeh!
36.Volim te jer me zajebavaš!
37.Volim kada se vozimo na biciklu !
38.Volim te jer imaš super mamu :)
39.Volim te jer smo zajedno proslavili novu godinu!
40.Volim te jer znam da mi vjeruješ!
41.Volim te jer ko me takne nastradao je!
42.Volim te jer si ti moj anđeo!
43.Volim kad mi pjevaš!
44.Volim kada me nosiš po Petrinji hihihih!
45.Volim te jer me uvijek odpratiš na bus kad moram doma nedeljom!
46.Volim te jer se znamo jako dugo!
47.Volim te jer mi govoriš sve svoje probleme!
48.Volim kada maštamo o budučnosti!
49.Volim način na koji me braniš!
50.Volim način na koji me štitiš!
51.Volim način na koji mi govoriš!
52.Volim kada mi govoriš laku noć prije spavanja ili u jutro dobro jutro!
53.Volim te jer mislim da se sve ovo nije slučajno dogodilo!
54.Volim to što se znamo od malena!
55.Volim te jer mi daš da idem na tvoj fejs!
56.Volim te jer se tako dobro brineš o meni!
57.Volim te jer bi htio doći do mene na bajsu i po ovom snjegu.
58.Volim te jer smo dosta toga ceć prošli a nismo toliko dugo u vezu!
59.Volim kada mi daš nešto svoje!
60.Volim te jer imam tvoju majicu!
61.Volim kada spavam u tvojoj majci!
62.Volim na koji način mirišiš!
63.Volim te jer ne pušiš!
64.Volim te jer se voliš zabavljati!
65.Volim način na koji se zabavljaš!
66.Volim kada mi nešto nacrtaš!
67.Volim tvoj osmijeh!
68.Volim tvoj dodir!
69.Volim te jer ne postoji nitko sličan tebi!
70.Volim te jer me voliš baš ovaku kakva jesam!
71.Volim te kad me zagrliš!
72.Volim te kad me poljubiš!
73.Volim te kada pričamo!
74.Volim te kada šetamo!
75.Volim te jer te svaku sekundu sve više i više volim!
76.Volim te zbog tvojih djela..
77.Volim te zbog tvojih osjecaja koje pokazuješ!
78.Volim te jer mi uljepšaš dan kad te vidim!
79.Volim te zbog toga sto te imam..
80.Volim te zbog toga što si baš mene uzabrao!
81.Volim te jer ne trazis nista od mene,samo ljubav!
82.Volim te jer srce nikada nije tako kucalo kao kada se spomene tvoje ime!
83.Volim te jer imaš usne slađe i od meda!
84.Volim te jer si prvo na što pomislim kada se probudim
85.Volim te jer si zadnje na što mislim prije nego što zaspim
86.volim te jer jedan minut bez tebe je kao godina!
87.Volim te jer si moje najmilije!
88.Volim te jer te cjeli dan osjetim uz sebe i kada nisi tu!
89.Volim te jer od kada znam za tebe ti si mi na prvom mjestu!
90.Volim te najiskrenije,bez varanja,lazi,zavlacenja,bas kao nikoga.
91.Volim te jer mi svaki naš susret znači kao i djetetu mama!
92.Volim te jer od kada sam s tobom,prijateljima ništa ne moram reći sve vide u očima!
93.Volim te jer si moj anđeo!
94.Volim te jer samo tvoj poziv očekujem!
95.Violim te jer sam s tobom sretna!
96.Volim te jer bi mogla provesti sate i sate u tvome zagrljaju!
97.Volim te jer znam da i ti znaš da ja tebe iskreno volim!
98.Volim te jer mi poklanjaš ljubav svaki dan sve više i više!
99.Volim te jer dok ovo pišem već te osjećam kraj sebe!
100.Volim te jer svaku minutu ja imam novi razlog zašto te volim!










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.